[email protected]

ساخت وبلاگ

ایجاد برفک به وسیله یخچال فریزر و یخ زدگی محیط داخلی سردخانه اتفاقی میباشد که ممکن میباشد نمایندگی یخچال بوش در مشهد با آن روبرو گردیده باشید. پیرو به شما یادگرفتن میدهیم چرا فریزر برفک میزند و مواد غذایی باطن فریزر یخ میزند بعداز محاسبه انگیزه و عارضه ها برفک زدن سردخانه و سردخانه چه می باشد؟ در‌این نوشته ی علمی به ارزیابی چگونگی برطرف کردن برفک و یخ زدن باطن فریزر میپردازیم.

آنچه درین مقاله خواهید خواند اکران محتوا
در‌صورتی‌که برحسب رخداد باطن سردخانه شما مبتلا برفک یا این که یخ زدگی شد بهتر میباشد برای عیب یابی و رفع خلل سریعا مبادرت فرمائید، تا دستگاه در گیر خلل ها و به تبع آن مخارج روان برای برطرف کردن آن بیشتر نگردد، برای اعمال تعمیر فریزر خویش به دست متخصصین تعمیر24 مبادرت فرمائید. مسافت ما با شما صرفا یک تماس میباشد.

میتوانید تعمیرات سردخانه فریز خویش را به طور آنلاین تصویب فرمائید.

استدلال برفک زدن فریزر

نظارت عارضه ها و دست اندرکاران برفک زدن فریزر
برهان برفک زدن سردخانه امری پر‌نور در ساختار دستگاه میباشد. هوای سرد باطن فریزر بایستی مدام باطن بخش های مختلف دستگاه بچرخد و در مسیر آن که تحت عنوان یک چرخه میباشد همه قطعات به صحت کار نمایند. انگیزه برفک زدن فریزر نیز مشکل در شیوه اعمال این روند میباشد که هوای سرد باطن دستگاه به دلایلی که به آن اشاره گردد با هوای گرم یا این که مرطوب فضا بیرونی به درون دستگاه ورود پیدا می نماید.

انگیزه ورود رطوبت و گرما در فضای داخلی و برفک زدن سردخانه
در آغاز محل گزینه استعمال از دستگاه می بایست گزینه آنالیز قرار گیرد، آیا دور و اطراف دور و بر یخچال درصد رطوبت بالایی داراست؟ در حالتی‌که پاسخ شما مثبت میباشد این فرمان می تواند انگیزه برفک زدن سردخانه شما باشد چون در حین دفعات متواتر با گشوده و بسته کردن درب یخچال فریزر به جهت مقررات همرفت، هوای گرم و مرطوب خارج به باطن کشیده می‌شود از عواملی ساخت‌و‌ساز رطوبت بالا در دور و اطراف پخت و پز و بخار شدن آب است. باید نسبت محل قرار گیری دستگاه خویش تجدید حیث فرمایید.
از دیگر مورد ها که منجر یخ زدن مواد غذایی می گردد می شود به تلف کردن وضعیت چسبندگی لاستیک بدور درب اشاره نمود. اگر لاستیک به دور درب فریزر دستخوش عواملی نظیر: پاره شدن، تلف کردن چسبندگی و له شدگی باشد. می‌تواند دلیلی بر جریان آزاد هوای درون و خارج باشد.
درین انگیزه مغایر کارداران اشاره گردیده که برهان مهم جریان هوا به درون دستگاه بوده وارسی تندرست قطعه ای از یخچال فریزر به اسم ترموستات مکلف است. در شکل بروز فساد در‌این قطعه سازه به آلرژی آن نیاز به تبحر برای آزمایش و ردوبدل آن میباشد کافیست برای ردوبدل ترموستات با تعمیر24 تماس گیرید تا با 6 ماه گارانتی با شایسته ترین کیفیت از سرویس ها ما منفعت ببرید.

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 175 تاريخ : يکشنبه 6 تير 1400 ساعت: 12:43

بورد کنترلی مسئول کوشش سیستم آب سردکن میباشد نمایندگی یخچال بوش در مشهد در شرایطی‌که ایرادی در بورد کنترلی وجود داشته باشد، ممکن میباشد تامین برق کلی سیستم آب سردکن را متوقف کند. در صورتیکه صرفا قسمت آب ریزی فعالیت نمی نماید، هریک از اجزای آن را پیش از آزمایش بورد کنترلی آزمایش فرمایید. احتمال معیوب بودن یک قطعه بسیار زیاد میباشد. درصورتی که تمام سیستم آب سردکن فعالیت نمی نماید، احتمال فساد بورد کنترلی بیشتر میباشد.
کلید آب سردکن
کلید مسئول برقراری جریان ولتاژ به آب سردکن میباشد. در حالتی که یکی‌از کلیدهای آب سردکن وخیم باشد، سیستم فعالیت نخواهد کرد. برای تشخیص عیب در کلید، اتصال جریان کلید را با یک مولتیمتر آزمایش فرمایید. در‌صورتی‌که اتصالی وجود نداشت، آن را ردوبدل کنید.
انگیزه ۶: غربال آب
یک کدام از گونه های انگیزه فعالیت نکردن آبسردکن فریزر مرتبط با غربال آب میباشد. غربال آب مسدود گردیده می‌تواند جریان آزاد آب را به آب سردکن محصور کند و سعی درست آن را مختل کند. برای باور از جریان پذیری و کیفیت مطلوب آب، غربال را می بایست هر ۶ ماه یک توشه ردوبدل نمود.
انگیزه ۷: کلید درب یخچال فریزر
نهایی موردی که برای تحلیل انگیزه فعالیت نکردن آبسردکن سردخانه بایستی تحلیل نمائید کلید درب سردخانه هست. کلید درب هنگام گشوده بودن درب یخچال فریزر، سیستم آب سردکن و یخ ساز را سکوت می نماید. در‌حالتی که کلید در حاد گردد، آب سردکن دیگر پر‌نور نمی‌شود. برای تشخیص فساد کلید در، از یک مولتیمیتر برای آزمایش اتصال جریان استعمال کنید. در‌حالتی که اتصال جریانی هنگام فعال بودن کلید وجود نداشت، آن را ردوبدل فرمائید.
آبسرد کن فریزر یکی حساس‌ترین نصیب‌ها و قطعات یخچال فریزر و فریزرها میباشد. بعضا مواقع آبسردکن یخچال فریزر شما عمل نمی‌نماید و در صدد این میباشید تا انگیزه عمل نکردن آبسردکن یخچال فریزر خویش را تحلیل و درصدد رفع آن برآید. در‌این نوشته قصد داریم تا برخی موردها اول را مطرح کنیم تا شما آنالیز آن بتوانید مسائل پیش‌آمده را ارزیابی نمائید و پس از شناسایی انگیزه عمل نکردن آبسردکن سردخانه این نقص‌ را رفع نمایید. در‌حالتی که که بعداز تحلیل مفاد نقل شده همچنان آبسردکن یخچال فریزر شما عمل نمی‌نماید توصیه میکنیم تا با متخصصان فن‌ای و مطمئن رابطه برقرار نمایید.
ولی بایستی کوشش نمائید هنگام خرید یخچال فریزر، متناسب با نیاز خویش فریزر قابل قبولی را گزینش فرمایید. برای این‌فعالیت می توانید این نوشته را که دربردارنده نکات ارزشمندی در رابطه راهنمای خرید فریزر میباشد را مطالعه نمایید.

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 185 تاريخ : پنجشنبه 3 تير 1400 ساعت: 12:56

شاید برای شما عزیزان پرسش پیش بیاید که یخچال فریزر BOSCH ایجاد کرد کجاست؟ در جواب بدین پرسش می بایست اظهار کرد که فریزر های BOSCH تشکیل داد نمایندگی یخچال بوش در مشهد مرزو بوم آلمان میباشند و در‌این سرزمین ساخت و ساز میشوند. قعات به عمل رفته در‌این تولیدها را کیفیت بسیار بالایی داراست و همین مورد منجر گردیده تا این جنس در کنار شایسته ترین ها قرار بگیرد.
سرویس ها بعداز فروش فریزر BOSCH چطور میباشد؟
با اعتنا به بها بالای یخچال فریزر BOSCH یک کدام از مسائلی که مصرف کنندگان همواره در هنگام چک کیفیت سردخانه BOSCH مطرح می نمایند این میباشد که سرویس ها بعداز فروش این متاع به چه شکل میباشد؟
• مارک BOSCH به به مانند اکثری دیگر از مارک های فرنگی به جهت شرای اقتصادی و سیاسی اقتدار حضور بی واسطه در کشور ایران را ندارد و همین موضوع منجر گردیده تا سرویس ها بعداز فروش سردخانه BOSCH از سوی موسسه ها داخلی ارائه خواهد شد که برای استعمال از این سرویس ها می تواانید با شماره روی ضمانتنامه تماس نتایج نمایید.
• ولی این سرویس ها هیچ زمان نتوانسته و نمی تواند که مصرف کنندگان را راضی نگه داراست؛ در صورتی‌که شما هم به مانند اکثری دیگر از اشخاص از این سرویس ها رضایت ندارید ی توانید از سرویس ها تعمیر فریزر BOSCH در محل بوسیله تعمیرکار آی پی کمک استعمال فرمایید.
فریزر BOSCH با تولیدها کدام مارک ها در باطن و آن سوی مرز در اکنون رقابت میباشد؟
شما عزیزان در سمت محاسبه کیفیت فریزر BOSCH مطلقا رقیبان این مارک را نیز در داخا و آن سوی مرز شناسایی خواهید کرد به همین عامل ما به دنبال یک سری حریف BOSCH را به شما معرفی میکنیم.
• رقیبان فرنگی مارک سردخانه BOSCH از لحاظ فروش و خرید مصرف کنندگان موسسه ها سامسونگ، الجی و جنرال الکتریک هستند.
• به شما پیشنهاد میکنیم برای مقایسه بهتر محصول ها پیش از ایفا خرید خویش نگاهی هم به محاسبه کیفیت فریزر جنرال الکتریک بیاندازید.
• برندهای یخچال فریزر اهل ایران که در باطن میهن عرضه گردیده و دارنده محبوبیا میباشند و به نوعی می قدرت آنان را در عرصه فروش و خرید مصرف کنندگان با BOSCH حریف دانست برندهای اسنوا و سینجر میباشد.

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 149 تاريخ : سه شنبه 1 تير 1400 ساعت: 13:42

هنگام استعمال از فریزر BOSCH مسلما از حافظ برق استعمال فرمایید  نمایندگی یخچال بوش در مشهد تا به انگیزه نوسانات برق و یا این که قطعی برق و یا این که اتصالی کابل های برق منزل سردخانه مبتلا سوختگی فساد و یا این که حتی حریق سوزی نشود. دست کم ۲ سانتی متر دور و اطراف سردخانه مسافت خالی باشد . فضای پشت سردخانه برای گردش هوا می بایست دستکم به اندازه ۲۰ سانتی متر گشوده باشد. مورد نیاز میباشد لوله های پشت فریزر دست کم سالی دوبار گردگیری گردد.لاستیکهای درب را نظارت کنید تا حاد نشده باشد چون منجر جذب گرما و کاهش برودت میگردد . برای آغاز بکار یخچال فریزر بعداز وصل آن به برق رتبه ترموستات را روی مقدار متوسطی (مثل شماره ۴ قرار دهید و بگذارید سردخانه دست‌کم ۳ ساعت خالی و با در بسته کارکند تا معیار برودت به حد مایحتاج رسد ). از گذاشتن مواد غذایی گرم درون سردخانه فارغ از درپوش ، مخصوصا مایعات خودداری کنید .

-از قرار دادن یخچال فریزر یا این که یخچال BOSCH در جوار منابع و دستگاههای حرارت زا از قبیل :اجاق‌گاز،آبگرمکن،شوفاژ و همینطور تابش نور و روشنایی بدون واسطه نوروروشنایی آفتاب خویش داری کنید چون مصرف انرژی یخچال فریزر را ارتقا می‌دهد.

-در مواردی که برای مدتی منزل را سوراخ می‌کنید و یا این که به هجرت می‌روید و فریزر چیزی بیشتراز ۳ روز دربش گشوده یا این که بستع نمیود و یا این که استعمال خاصی نمی شود ترموستات فریزر BOSCH را روی درجات تحت خیس تهیه و تنظیم کنید تا موتور کمپرسور فریزر کمتر عمل نماید.

-برای نظافت کردن یخچال فریزر آن را به طبع از برق بکشید و در ضمن پس از جابه جایی دستکم دوساعت بعداز تغییر‌و تحول محل یخچال را به برق متصل نمائید .

پیشنهاد
پیشنهاد می شود که در حالتی‌که از تخصص کافی در مورد تعمیر و خدمت اسباب خانگی و آشپزخانه برخوردار نیستید به هیچ وجه دست به تعمیر ،بده بستان و یا این که حتی نظافت کردن دستگاه به طور تخصصی نزنید.
شما برای تعمیر و خدمت دستگاه خویش دو راه و روش دارید.

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 165 تاريخ : يکشنبه 30 خرداد 1400 ساعت: 13:31

کمبود مبرد ممکن میباشد سبب گردد که دستگاه بیش خیس عمل نماید و این مورد باعث به گرم شدن بیشتراز حد کمپرسور می‌شود نمایندگی یخچال بوش در مشهد برهان 5 برای ایراد داغ شدن کمپرسور یخچال فریزر: حفظ ضعیف از کمپرسور سردخانه سبب ساز گرم شدن آن می‌شود عدم رسیدگی به دستگاه و محافظت ضعیف انگیزه رایج داغ شدن کمپرسور فریزر می باشد فیلترهای آلوده و کثیف، لایه های داخلی متراکم، شکستگی لوله، فیلترهای مصدوم و غیره نشانه دهنده کمبود رسیدگی و محافظت یخچال فریزر میباشد.
• تمامی این اقدامات فرایند خارج رفتن گرمای داخلی را به معیار قابل توجهی کاهش می‌دهند و فشار بیشتری بر کمپرسور وارد می نماید و براین اساس کمپرسور بیش تر از حد داغ می‌گردد.
• کمپرسور یخچال فریزر می بایست در دمایی در بین 18 تا 27 جايگاه سانتی گراد به عمل خویش ادامه دهد و در صورتیکه فریزر را در محیطی گرم خیس از این دما قرار دهید منجر داغ شدن موتور سردخانه می شود.
• وقتی که دستگاه یخچال فریزر شما بسیار دیرین میباشد و یا این که در معرض شدید نور و روشنایی خورشید قراردارد، این فرمان سبب از در میان رفتن عایق و ساخت و ساز فشار بر روی کمپرسور میشود.
استدلال 6 داغ شدن کمپرسور سردخانه: فساد رله شروع
• سیم پیچ کمکی بایستی به یاری سیم پیچ اساسی بیاید تا کمپرسور پر‌نور گردد.
• رله شروع وظیفه راه‌اندازی کمپرسور را داراست.
• در‌حالتی که رله شروع وخیم باشد ، سیم پیچ کمکی برای فعال سازی موتور فریزر کمکی نمیکند.
• اکنون کمپرسور یخچال فریزر هر 2 دقیقه یکبار کارایی میکند تا پر‌نور خواهد شد.
• اما زیرا این حادثه نمی افتد و موتور متحمل فشار میگردد ، سیم پیچ موتور بیشتراز حد داغ میکند.
• در غایت سبب به داغ شدن کمپرسور یخچال فریزر می شود.
انگیزه 3 داغ شدن کمپرسور یخچال فریزر: زیاد فعالیت کردن موتور
دو برهان تحت سبب یکسره فعالیت کاردن موتور میگردد و در غایت این قضیه باعث به داغ شدن کمپرسور فریزر میگردد.
• درصورتی که وسعت متعددی از مواد غذایی را باطن یخچال فریزر نگه دارید.
• چنانچه درب یخچال فریزر به بازه طولای گشوده باشد.
کارداران تحت هم به جهت سن زیاد موتور سبب ساز داغ شدن کمپرسور فریزر می گردد.
• در صورتی شما از سردخانه خویش بیشتراز 15 سال میباشد که به کار گیری میکنید، احتمال بالایی داراست که قطعات سردخانه مصدوم باشند و کمپرسور قوی وجود ندارد که فعالیت خویش را به صحت اعمال دهد و کمپرسور بیشتراز حد گرم میگردد هنگامیکه برای عمل زمان بر زمان کوشش می نماید.
• این قابلیت وجود دارااست که بخشی از قطعات مکانیکی کمپرسور به انگیزه سن یا این که مصرف بیشتراز حد فرسوده شوند.فرسوده شدن قطعات داخلی یخچال فریزر بوسیله نویز و بی سروصدا شدن دستگاه نمایش داده می شود.

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 150 تاريخ : شنبه 29 خرداد 1400 ساعت: 12:45

در مورد یخساز دستگاه BOSCH و همینطور مشکلاتی که ممکن می باشد نمایندگی یخچال بوش در مشهد به وجود بیاورد سوالهای گوناگونی وجود دارااست که مرسوم ترین آنان عبارتند از: چرا یخساز دستگاه فعالیت نمی نماید؟ عدم ایجاد کرد یخ بوسیله یخساز دستگاه چرا دستگاه ساید بای ساید BOSCH یخ نمی سازد؟ ممکن میباشد که یخساز دستگاه BOSCH عمل نکند؟
1. می بایست سنجیده شود که شیر آب گشوده میباشد و از آب ریز دستگاه آب خارج میاید و همینطور شیلنگ مربوطه در بین منش خم نشده و پیچ نخورده میباشد.
2. آنالیز نمایید که پیکربندی دستگاه بهم نخورده میباشد.
3. در بعضی سبک های ساید، دکمه پر‌نور و سکوت بر روی شیت اکران میباشد.
4. در موقعیت معمولی، سردخانه ساید بای سایی که جدید نصب گردیده‌است با سپری شد یک نیمه روز آغاز به ساختن یخ می نماید و بعداز سپری شد یک روز نیم معیار یخ سازی دستگاه به مقدار مقداری میباشد.
5. بهتر میباشد که در‌صورتی‌که یخساز دستگاه در بازه فرصت متعددی بر روی شرایط بی سروصدا قرار گرفته دستگاه را از برق کشیده و آنگاه به آن متصل فرمایید.
اشخاص در حالتی که که با آنالیز موارد ذیل اختلال خویش را حل نکردند بهتر میباشد با نمایندگی تعمیرات BOSCH خدمت تماس بگیرند.
• چرا یخ ساز BOSCH تشکیل داد یخ را در مقدار مقداری اعمال میدهد؟
• چرا در یخ ساز دستگاه ال یخ ساخته میگردد ولی ترازو سرعت آن نادر میباشد؟
بایستی بگوییم که در حالتی‌که دستگاه ساید شما اخیرا نصب شد‌ه‌است بعد از سپری شد یک نصف روز آغاز به ساختن یخ خواهد کرد و بعداز گذشتن بازه زمانی یک و نیم روز بعداز نصب دستگاه سرعت این فعالیت تحت خواهد بود و نباید انتظار خاصی داشت. در حالتی که که دستگاه خویش را به تازی نصب نموده اید ارزیابی فرمائید که آیا ادله تشکیل داد معدود یخ بوسیله دستگاه مصرف زیاد یخ میباشد؟

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 168 تاريخ : پنجشنبه 27 خرداد 1400 ساعت: 12:53

کمپرسور یکی مهم‌ترین موادسازنده هر یخچال فریزر میباشد در سود تعمیر کمپرسور فریزر نیز به‌دنبال آن زمینه مهمی به حساب می‌آید نمایندگی یخچال بوش در مشهد کمپرسور بخشی از یخچال فریزر میباشد که وظیفه اعتقاد و باور از خنک شدن مبرد را در دمای مطلوب برای فرآیند سردخانه به عهده دارااست، و همینطور وظیفه تداوم جریان سیستم و پروسه سردخانه را به عهده داراست. فساد کمپرسور یخچال فریزر قادر است بسیار اصلی باشد، چون قادر است سردخانه را از فعالیت بیاندازد از این رو آشنایی بعضی از اصول اول تشخیص ایرادات این نصیب و تعمیر کمپرسور یخچال فریزر از اهمیت ویژه ای برخوردار‌است مرسوم ترین فساد های کمپرسور فریزر
گرچه تک تک خطاها و ایرادات سردخانه خاص نیستند، علائم معدودی وجود داراست که علامت میدهد کمپرسور سردخانه دارنده اختلال میباشد و شما بایستی به تعمیر موتور سردخانه بپردازید. ظریف ترین این مفاد وقتی میباشد که صدای کمپرسور هنگام عمل عوض میشود. بیشتر یخچال فریزر های نو طوری پباده سازی گردیده اند که زمانی در گیر ایراد می‌شوند نشانه هشداری را به یوزرها خویش علامت می‌دهند.
مقصود ما درین نوشته‌ی علمی سه مورد پایین میباشد:
نخست بیایید با هم نماد های فساد کمپرسور فریزر را تحلیل کنیم:
آرم های مجال تعمیر کمپرسور فریزر
مواقعی که در پی به شما نماد میدهیم نشان هایی برای فرا وصال فرصت تعمیر کمپرسور سردخانه میباشد. اما قطعات دیگر یخچال نیز درباره با آرم های پایین، دخیل میباشند، ولی:
• صداهای غیر معمول از کمپرسور فریزر
• ارتقاء دمای باطن فریزر
• برفک بیشتراز حد در نصیب هایی از فریزر
• از فعالیت افتادن حرفه کمپرسور سردخانه
• آغاز زدن بیش تر از حد کمپرسور سردخانه
این مواقعی میباشد که آرم فساد کمپرسور سردخانه و همین طور نشان فرصت تعمیر موتور سردخانه میباشد. کارایی فرمایید پیش از اجرا مبادرت خاصی، قطعا این موردها را با یک شخص خبره، در بین بگذارید. دراین‌صورت می‌توانید با اعتقاد دست به تعمیر یا این که رفع فساد، بزنید. به دنبال این نوشته‌علمی ما این نماد های فساد را برای شما محاسبه کردیم:

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 150 تاريخ : چهارشنبه 26 خرداد 1400 ساعت: 12:44

زغال یکی‌از شایسته ترین فیلترهای طبیعی میباشد؛ به همین خیال در صنعت تصفیه آب نیز از کربن یا این که زغال فعال استعمال می‌نمایند نمایندگی یخچال بوش در مشهد تا طعم و بوی آب گرفته خواهد شد. با وجود این که زغال فعال توان متعددی در جذب عطر دارااست، البته دسترسی به آن برای مصرف خانگی طاقت فرسا میباشد. به همین جهت می توانید به مکان زغال فعال از زغال‌های ساده استعمال فرمائید. برای از میان بردن بوی سردخانه یک تکه زغال را درون ظرف قرار داده و آن‌گاه ظرف را در کناره فریزر قرار دهید. بعداز 24 تا 48 ساعت بوی بد فریزر برطرف می گردد. بهتر میباشد جایی را برای زغال تعبیه نمائید تا در سردخانه تحت عنوان یک بوگیر مستمر قرار داشته باشد.
سیب زمینی برای خوشبو کردن سردخانه و یخچال فریزر
یک کدام از دیگر از طریق‌های خوشبو کردن فریزر و یخچال فریزر، به کار گیری از سیب زمینی میباشد. برای این عمل پوست یکی سیب زمینی نپخته را بگیرید و آن را درون ظرفی در سردخانه قرار دهید. سیب زمینی گونه های بوی باطن سردخانه را به خویش میگیرید. ولی در حیث داشته باشید که به کار گیری از این نحوه نهایتا تا 2 روز موءثر میباشد و بعد از آن بایستی سیب زمینی را بدور بریزید.
جو برای رفع بوی بد فریزر
برای رفع بوی بد فریزر میتوانید از جو به کارگیری نمائید. برای این عمل یه خرده از جو را باطن یک پیاله ریخته و آن را درون فریزر قرار دهید. این عمل منجر میشود تا گونه های رایحه‌های جانور در فریزر از فی مابین برود. قابل ذکر میباشد که درصورتی که قصد دارید در آینده از جو برای اصلاح کردن خوراک به کارگیری نمایید، می توانید به مکان ظرف، آن را در یک کاسه دربسته درون سردخانه بگذارید. با این عمل علاوه بر این که بوی بد یخچال فریزر از فی مابین می‌رود، مزه جو هم تغییری نمی‌نماید و قابل استعمال خواهد بود.

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 177 تاريخ : سه شنبه 25 خرداد 1400 ساعت: 13:02

سیم پیچی ضعیف هرچند که BOSCH همت نموده است در ساخت ظاهری خوشگل و دیدنی برای سردخانه هایشش نادر نگذارد البته متاسفانه یوزرها از مشکلاتی گلایه دارا‌هستند که کلیه به سیم پیچی ضعیف فرآورده گشوده میگردد. بعضی از شرکتهای ترجیح می‌دهند سیم پیچی های داخلی یخچال فریزر خویش را به نحوی صحیح نمایند که به هیچ وجه در گیر خلل نشود. ولی متاسفانه این طور به حیث میرسد که BOSCH دراین باره همگی جوانب را در لحاظ نگرفته میباشد و سیم پیچی های ضعیفی صحیح نموده است. بعضی وقتها بعضا از یوزرها از بی سروصدا شدن ناگهانی یخچال فریزر خویش گلایه می نمایند وخیم شدن پیروزی الکتریکی یکی اصلی ترین معایب سردخانه BOSCH وخیم شدن پیروزی الکتریکی آن میباشد. شاید حاد شدن قطعات الکترونیکی تولیدها یک پروسه معمولی به حیث رسد. ولی متاسفانه پیروزی الکتریکی فریزر های BOSCH فقط 7 الی 8 ماه دوام می‌آورند و آنگاه طی عصر هایی مجبورید آن را عوض فرمایید. حال و روز زمانی بدتر می گردد که قطعات آن به مشقت پیدا می گردد و بایستی به شدت مراقب نواسانات الکتریکی باشید زیرا با نوسانات برق که کم و بیش می گردد پیروزی آن میسوزد و هزینه آن خیلی زیاد میباشد برای دوری از فساد پیروزی می‌توانید از یک سه راهی دارنده نگهدارنده جریان الکتریکی به کارگیری فرمایید که با استعمال از سه راهی میتوان با خیال و خاطر شل از آن بهره مند شد و زمان مجال متعددی موفقیت آن زخم نمی بیند.
بسته نشدن درب سردخانه
یکی‌از دیگر از مشکلاتی که یوزرها یخچال فریزر های BOSCH با آن راز و کله می‌زنند، بسته نشدن صحیح درب آن میباشد این دستور در اثر زیاد گشوده و بسته کردن درب تولید می شود. یک کدام از دیگر از معایب یخچال فریزر BOSCH وخیم شدن آهنربا های باطن نصیب بیرونی فریزر میباشد ولی خوشبختانه بایستی خاطرنشان کرد این اختلال هم هزینه ای در بر ندارد و میتوان به سادگی آن را صحیح کرد.

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 188 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 13:04

فساد پیروزی امر پیروزی دستور تمامی کاره ی فریزر می باشد نمایندگی یخچال بوش در مشهد یعنی عملیات یخ زدایی، عملیات سرد سازی، و تک تک اوامر باطن فریزر را پیروزی سازماندهی می نماید. بدین ترتیب درصورتی که موفقیت امر وخیم گردد، همه نصیب ها در فریزر مبتلا اختلال دورازشوخی می گردند و نمی توانند وظیفه ی خویش را به صدق جاری ساختن دهند. یک کدام از این خطاها نیز افت سوز و سرما در داخل یخچال است فساد سیم کشی سردخانه همگی ی قطعات در فریزر، به وسیله سیم کشی به هم دیگر متصل می‌باشند، براین اساس درصورتی که سیم کشی یک قسمتی حاد خواهد شد، یعنی همان شل و ول گردد یا این که سوخته باشد، آن نصیب نمی تواند به صحت کار نماید و در واقع از عمل می افتد. حالا در شرایطی‌که یخچال فریزر شما در گیر افت سوزوسرما گردیده، احتمال داراست که سیم کشی های مرتبط با آن نصیب سوخته باشد یا این که وا رفته گردیده باشد، در‌این‌صورت بایستی سیم کشی ها به توجه تحلیل شوند و سیم های سوخته، بده بستان شوند.
فساد ترموفیوز
ترموفیوز وظیفه دارااست تا در شکل گرم شدن بیشتراز حد المنت، المنت را انقطاع نماید تا از حریق سوزی دستگاه پرهیز نماید. ولی در صورتی‌که ترموفیوز حاد باشد، ممکن میباشد که ابدا اذن ندهد که المنت پر‌نور خواهد شد، و در سود عملیات یخ زدایی در گیر اختلال میگردند و سوزوسرما در یخچال فریزر افت می نماید. براین اساس در شکل یخ زدایی مواد غذایی، می بایست ترموفیوز نیز سنجیده شود.
فساد چراغ داخل فریزر
گهگاه ممکن میباشد که چراغ باطن فریزر بخاطر دلایلی، مثل خطاها سیم کشی، اشتباهات سوئیچ درب و. . . وخیم خواهد شد، به گونه ای که چراغ یک سره پر‌نور بماند. در شکل پر‌نور ماندن یکسره چراغ، سبب ساز می‌شود تا چراغ گرم خواهد شد و این گرما میتواند منجر ذوب شدن مواد غذایی باطن یخچال فریزر گردد.
فساد سوئیچ درب
گهگاه ممکن میباشد که افت سوز‌و‌سرما بخاطر فساد سوئیچ درب پیش آمده باشد. در واقع در حالتی که سوئیچ درب حاد باشد، زمانی که درب یخچال فریزر نیز بسته میباشد، فریزر به خطا می‌پندارد که درب بسته نشده و رشته نیز نمی چرخد و در فیض گردش هوا وجود نخواهد داشت. به این ترتیب در سردخانه افت سوزوسرما خوا هیم داشت.

[email protected]...
ما را در سایت [email protected] دنبال می کنید

برچسب : نمایندگی یخچال بوش در مشهد, نویسنده : عیدی yakhbosh بازدید : 185 تاريخ : يکشنبه 23 خرداد 1400 ساعت: 13:08